Brev:
2. Skemåltid - opstart hvornår?
11. november 2013
Alder:
5 mdr.
2. Skemåltid - opstart hvornår?
Hej Helen,
Jeg har et sprøgsmål til hvornår jeg kan begynde at indfører 2. Skemåltid - og hvad skal hun have?
Min pige er lige blevet 5 mdr den 7 november, og har de sidste 14 dage spist omkring 1/2 dl mos (gulerødder og blomkål er farvoritten).
Hvornår kan jeg begynde at give et skemåltid til aften? Og hvis hun får mos til frokost, skal hun så have grød til aften?
Hun spiser rigtig fint at skeen, og drikker fint af et snapseglas - så virker som om at hun lærer hurtigt :)
På forhånd tak for din hjælp :)
Hilsen
Sascha